tisdag 24 februari 2009

Hej...

Hej kära blogg (och läsare).

Jag är på toppen humör idag, Idag har jag och klasskompisen D lekt (fast vi kollade mest på TV)

Sen gick jag och klasskompisen D till teatern (eftersom att vi går i teater). Vi ska spela upp en pjäs som heter Spänning i Vikhult. Det handlar om några barn som är syskon och dom hittar en rymdvarelse. Sen finns det en polis (jag) och en elak gubbe som heter Rubenstain. Rubenstain vill obducera varelsen. Barnen gömmer varelsen men till slut lyckas Rubenstain hitta varelsen men det minsta barnet biter honom i benet så han tappar sina vapen. Varelsen tar upp dom och sätter ihop dom så att dom passar på hans rymdskepp så åker han iväg. (Slut)

Sen åkte jag hem och tittade på Simpsons

Jag har inte så mycket att skriva om idag så godnatt

Snödroppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar