lördag 28 februari 2009

Hej

Hej bloggen
idag har det varit en underbar sol dag (fast vi slappade nästan bara och gjorde inget speciellt).
Först åkte vi till en gård där man kan köpa ägg och kött och sånt, Medan mamma och pappa köpte ägg kollade jag på kaninerna som dom har där dom är jätte gulliga det var en svart, en brun och en vit-brun.

och innan vi var och handlade ägg var dom på sportlive och jag satt i barnrummet medan dom gymmade. Efter berättade mamma att när jag fyllt elva kan jag få ett gymkort så behöver jag inte sitta i barnrummet, Då kan jag gymma själv :)

just nu msn:ar jag med killklasskompisen A vi diskuterar visningsbilder på msn

måste tyvärr gå nu gonatt

Snödroppen

PS. Idag har jag gjort en miniatyr figur av frihetsgudinnan i (som jag brukar kalla det klim klam) häftmassa




2 kommentarer:

  1. "Klibb-och-klet" kallar jag det. Jag trodde att det hette så jättelänge för det var det L och J kallade det. :)

    SvaraRadera
  2. Jag kallade det nog också klibb o klet jag hade nog bara glömt ;P

    SvaraRadera