tisdag 6 juli 2010

Day 3, f... f... freezing

Idag har vi övat rugby, inte i rullstolar den här gången!
Ganska kul, fast mesta dels av tiden slängde vi oss på stora säckar och knuffade omkring kuddar. Ikväll ska dom andra se semi finalen i VM. Jag tror inte att jag ska se på den men jag vet inte säkert, iallafall får alla som vill får stanna uppe till 23:00!
Det regnade i paradiset imorse, Det har slutat nu men jag kände alldeles nyss att jag skulle ha köpt en glass igår istället för idag. Kanske inte skulle satt på mig shorts heller!
Det står fem blonda tjejer utanför apple hörnan so I better get movin!
Miss u all
/Paris

2 kommentarer:

  1. En varm kram till dig från oss här. Vi har gjutit ett par stolpskor till, till bärlinorna. När du kommer hem är det dags att lägga altangolvet!

    Och gissa vad? Om du vill får du vara med och tjonga i skruvarna. Om vi har två skruvdragare går det säkert på en enda dag.

    Idag kommer ni säkert att sova gott. Jag tänker kolla på matchen. Och jag hejar på Holland!
    /Mam

    SvaraRadera
  2. vi hejar så klart på uruguay, hollands kläder lyser så starkt i ögonen...

    Hoppas att du har det bra!

    Kram från LOP

    SvaraRadera