söndag 4 juli 2010

Stadium sports camp. The start!

Att logga in på en främmande dator är inte alltid det säkraste, men jag lovar att jag ska vara väldigt försiktig! ;D
Det är tur att Activity town har sin egen lilla apple hörna där jag kan låta er hänga med i vad som händer här på campen. Har precis slutat den först träningen och har en timma för mig själv. Eller ja, TRÄNING!! Knappast! Det var mer lek... precis som det stod på schemat. Rätt roliga lekar egentligen.

Nu tjuder Activity town av musik medan jag står här framför min favorit dator och undrar var M och D försvann. Jag sa klart och tydligt: "Efter att jag bytt om går jag till Activity town, så ses vi där." Det är en ganska liten lokal full av blåa sacco-säckar. Dom kanske är utanför:/ Ska kolla, ses imorrn!

/Paris

3 kommentarer:

  1. Oj, vad spännande! Hoppas att vi snart får höra mer om hur du har det. Idag har vi kört J och P till en flygplats i Norge. Eller ja, de körde oss dit och vi körde bilen ner. Nu är vi tillbaks på Orust igen. Fast lite trötta, vi gick upp kvart över två idag.... Hoppas att de inte är så stränga mot er att ni måste gå upp så tidigt...

    Kram / Lina

    SvaraRadera
  2. Frukosten är klockan 7, Lina...

    Kul att höra lite mer om hur det var. Förlåt att vi skickade för många sms i morse :-P , men pappa ville gärna att jag skulle påminna om det där också.

    Det är inte lika varmt idag som förra veckan. Men det beror nog på molnen.

    Kramkram!
    /Mam

    SvaraRadera
  3. Bra att du har kompisar med dig även om du säkert kommer att få nya!

    Ett litet tips så det inte finns kvar lösenord och annat när du använt Safari.

    1. Välj Safari i menyn och klicka sedan på "Återställa Safari".
    2. Kryssa i alla rutorna.
    3. Klicka på "Återställ".

    Puss
    /pa

    SvaraRadera